Ko kupljeno ni več dobro

Zakaj tak naslov,preprosto,ko greš v trgovino in iščeš nekaj čisto posebnega pa tega ni nikjer,se razjeziš greš domov in to narediš sam.

Bilo je takole povabilo na rojstni dan,bombonjerica in par drobnarij katere bi bilo nekam dati ,da se to primerno prinese do slavljenca,ker sem bombonjerico v svojem stilu že zapakirala sem po trgovinah iskala še primerno darilno vrečko pa je ni bilo ,vse so pisane in okrancljane jest sem pa iskala enobarvno rdečo ali pa belo.

Pa sem jo naredila sama ,za vzorec sem eno kupljeno podrla in po njej naredila svojo v barvah katere so mi všeč.

Komentarji

  1. Tole pakiranje ti gre zelo dobro od rok - zelo fajn skombinirano, najbolj oh in ah so pa čipkasti robovi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,hvala,sem se kar pošteno namučila z tole vrečko,sam izdelek je bil pa kot se šika:).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar