Palčki- malčki



Na otoku zakladov je mravljica -nataša razpisala swap voščilnic s palčki malčki.Da vam razložim kaj palčki malčki sploh so: to so kvadratki velikosti2,5 x2,5 cm na katerih je poljuben vzorček katerega potem sestaviš v celoto na voščilnici.

Jast sem se tega lotila na prav poseben način,na enem od mnogih blogov po katerih zelo rada brskam sem že pred časom zasledila mozaično slikico katera mi je bila zelo všeč ker je bila nekaj drugačnega.Zato sem se tudi sama lotila izdelave mozaika.
Najprej je bilo treba najti primeren motiv,zato sem se zakopala med Alikine-Sašine zaloge servetkov,katerih ima saška res malo morje in je tam kaj izbrat.Odstopila mi je en in edini servetek z vrtnicami v vazi kateri je bil tudi primerno velik,da ga ni bilo treba preveč odrezat.Nato sem eno četrtino tega servetka z pomočjo folije za zavijanje živil in peki papirjem priliksls na šeleshamer,šele zdaj sem lahko iz slikice naredila palčke malčke.
Žrebanje dobitnic voščilnic je bilo na otoškem srečanju katerega se sama nisem mogla udeležiti zato je mojo voščilnico odnesla na Otočec Namo in tudi ižžrebala voščilnico zame,Namo hvala,.
Mojo je dobila Klavdija(mamči upam ,da ti je ušeč),jast pa sem dobila prelepo tudi rjavo voščilnico od Nenike(hvala Nenika za rožice zame:))).

Komentarji